Odpowiedzi

2010-03-16T18:57:48+01:00
Te święta spędzic z rodzina chodzic na spacery, najgorszy bład który mózna popełnic w swiea to siedziec przed koputerem całymi dniami
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:58:53+01:00
Święta należy przeżyć zmartwychstanie i śmierć pana Jezusa.Powinno dać nam to do zrozumienia ,ponieważ Pan jezus poświęcił życie za nas wszystkich grzesznych.Wspominamy jego zmartwychstanie.
Liczę na naj Pozdrawiam ;)
2 4 2