Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T18:56:46+01:00
Moje pragnienie Boga to, aby On był w śród nas. Pomagał nam w trudnych chwilach, pocieszał. Żeby zawszę był przy nas obecny.
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T19:05:52+01:00
Bóg, który jest zawsze z nami, nieustannie działa oraz objawia nam swoją obecność. Niestety bardzo często człowiek jest zbyt zajęty swoją życiową wędrówką, aby zauważyć działanie, czy też znaki Jego obecności. Nawet, gdy znajdzie chwilę na refleksje nad swoim życiem, nie dostrzega w nim Boga, ponieważ Go nie zna, nie wie jak On działa, ani też w jaki sposób siebie objawia.

Jednak nigdy nie jest za późno na odnalezienie w swoim życiu obecności Boga, ani na nawiązanie z nim osobistej relacji. Poprzez każdy swój czyn Bóg, „przemawia” do nas, objawia nam swoją wolę, swoje pragnienie wobec nas. Jego pragnienie jest niezmienne i ciągle aktualne. Można je odkryć i odpowiedzieć na nie, nawet po wielu latach.

W prawdzie Bóg jest ciągle obecny i nieprzerwanie działa w naszym życiu, ale Jego obecność jest szczególnie łatwa do zauważenia w niektórych, specyficznych momentach.
5 4 5