Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:06:51+01:00
Plusy:
- powiększenie naszego państwa
- więcej rynków zbytów dla polskich handlarzy
-
Minusy:
- osłabienie przez powiększenie państwa
- narażenie na wojny z rosją
7 4 7
2010-03-16T19:07:43+01:00
Była to unia persolnalana czyli byl wspolny wladca, ktory jednoczesnie byl krolem polski i ksieciem litewskim. obydwa te kraje walczyly wspolnie przeciwko wrogom. polska wchodzac w unie z litwa zyskala duze terytorium a litwa weszla w krag kultury europejskiej, i chrzescijanskiej ..
5 2 5