Odpowiedzi

2009-10-26T15:35:23+01:00
S- syn boży
c- cmentarz
y- eucharystia
s- sakrament
u-pokuta
3 2 3
2009-10-26T15:45:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:01:29+01:00
Do c -RÓŻANIEC -nazwa modlitwy w religii katolickiej.
do u -CUD- nadzwyczajne wydarzenie którego nie może wykonać człowiek
do y- LITURGICZNY- rok.....- przyjęty w danej religii cykliczny podział roku z wyróżnieniem obchodzonych dni świątecznych,
do s-SAKRAMENT-w chrześcijaństwie obrzęd religijny rozumiany jako znak lub sposób przekazania łaski Bożej, ustanowiony, zgodnie z wiarą, przez Chrystus.
do s-STYGMATY- rany na wzór Chrystusa ran, na ciele człowieka
2 4 2
2009-10-26T17:01:16+01:00
Szatan
Chleb
Samuel
Papież
Jan
4 1 4
2009-10-26T18:03:02+01:00
S - synagoga
c - cud
y-syn boży
s - stwórca
u -pokuta

pow
4 1 4