Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:57:23+01:00
Aby skutecznie się uczyć nalezy uczyc się w spokoju. Najlepiej jakby w pomieszcczeniu nikt nie palił papierosów, poniewaz dym tytoniu źl wpływa na nasze samopoczucie. Telewizor ani komputer nie powinni byc włączone , ponieważ hałas nam bardzo przeszkadza i się nie możemy skupić.
1 5 1
2010-03-16T19:03:04+01:00
Pij dużo czystej wody, kondycja, świeże zdrowe jedzenie, spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu
1 4 1