Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:02:48+01:00
1) Fantastyczna, ciekawa, godna uwagi, ekscytująca, zabawna, rozweselająca, amatorska, ciekawa, wspaniała.

2) Wpadająca w ucho, ciekawa, głośna, melancholijna, szybka/wolna, cicha, zabawna, romantyczna, monotonna.

3) Ładna, profesjonalna, zgodna z tematem, brzydka, piękna, staranna, przykuwająca wzrok, elegancka.
4 3 4
2010-03-16T19:02:54+01:00
A) -zachwycająca,
- zawodowa,
- przemawiająca,
- wyrazista,
- wyjątkowa,
- piękna,
- mistrzowska.

b)- wyjątkowa,
- niepowtarzalna,
- ulotna,
- wzruszająca,
- prawdziwa,

c) - zawodowa,
- piękna,
- rzeczywista,
- mistrzowska.
2 5 2