Odpowiedzi

2009-10-26T15:35:46+01:00
W Mezoameryka (aztekowie, majowie), region andyjski(Peru), Teneryfa (jedna z Wysp Kanaryjskich), Bośnia... i Polska :P Ogólnie to dużo tego było...
2 3 2
2009-10-26T15:42:10+01:00
Jeszcze w Ameryce północnej i południowej (Majowie i
Aztekowie budowali)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:52:36+01:00
Meksyk, Gwatemala, Honduras i Salwador
Piramida Słońca i Księżyca w Teotihuacanie
Świątynia Inskrypcji w Palenque
Pramida Nisz w El Tajín.
1 5 1
2009-10-27T10:11:06+01:00
Piramidy oprócz Egiptu budowali jeszcze w meksyku Gwatemalii jak równiez w El Tajin( piramida NISZ)
1 3 1
2009-10-29T19:30:44+01:00
Piramidy budowano również w kulturze starożytnych Majów ( Meksyk ).
1 5 1