Byłabym bardzo wdzięczna za poprawne tłumaczenie;)
1)Can I ask you something?
2)That was very kind of you.
3)With pleasure.
4)I think you should go to a dentist.
5)It takes about three minutes to get to the bank.
6)How can I get to the nearest bus stop?
7)Guess what?
8)I was horrified when I saw this accident.
9)I was delighted when I saw these flowers.
10) I enjoyed every minute of it.
11) I'm afraid I don't agree at all.
12) I must say I'm surprised.
13) so instead of buying flowers we could buy him an adventure book.
14) How about visiting the museum?
15) I'm afraid it's not possible.
16) I'd like to complain about the mobile phone I bought in your shop.
17)In the foreground I can see three women.
18)In the background there are old trees.
19)The general atmosphere in the picture is positive.
20) It seems to me that the people in the picture are friends because...

z góry dziękuje;)

2

Odpowiedzi

2010-03-16T19:12:01+01:00
1.Mogę się Ciebie coś spytać?
2.To było bardzo miłe z twojej strony.
3.Z przyjemnością
4.Myślę, że powinieneś iść do dentysty
5.Zabrało 3 minuty na dostanie się do banku
6.Jak mogę dojść do najbliższego przystanku autobusowego.?
7.Co przypuszczasz?
8.Byłem przerażony kiedy zobaczyłem wypadek
9.Byłem zachwycony kiedy zobaczyłem te kwiatki
10.Świetnie się bawiłem
11.Obawiam się, że nie zgadzam się z tym
12.Muszę powiedzieć jestem zaskoczony
13.Zamiast kupować kwiaty mogliśmy kupić dla niego książkę przygodową
14.Co z wizytą w muzeum?
15.Obawiam się że to jest niemożliwe
16.Mam ochotę poskarżyć się, o telefonie komórkowym który kupiłem w twoim sklepie
17.W pierwszym planie widziałem trzy kobiety
18.W tle widziałem trzy stare drzewa
19.Ogólna atmosfera jest pozytywna
20.Wydaje mi się , że ludzie na obrazie przyjaźnią się ponieważ...

Nie korzystałem z translatora
PODKREŚLAM NIE KORZYSTAŁEM!!!
na dowód tego możesz zobaczyć ile zadań zrobiłem z angola...dowód na to że angielski to moja mocna strona.jeżeli ktoś zglosi spam to jest poprostu chamski :)) lub z zazdrości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:21:01+01:00
1)Mogę zapytać ciebie o coś?
2)To było bardzo miłe z twoje strony.
3)Z chęcią.
4)Myśle że powinnaś pójść do stomatologa.
5)Zajmuje około 3 minuty żeby dojść do banku.
6)Jak mogę dojśc do najbliszego przystanku?
7)Zgadnij co?
8)Byłam przerażona gdy zobaczyłam ten wypadek.
9)Byłam zachwycona gdy zobaczyłam te kwiaty.
10) Cieszyłam sie każdej minuty tego.
11) Jestem przestraszona, wogóle sie nie zgadzam.
12) Musze powiedzieć że jestem zaskoczona.
13) Zamiast kupienie mu kwiatów, możemy mu kupić książkę przygodową.
14)A może odwiedzimy museum?
15) Obawiam się że to nie jest możliwe.
16) Chciałabym zgłosić rekalmacje na komórke, kupiłam ją w twoim sklepie. 17)W pierwszym planie widzę 3 kobiety.
18)Na tle są stare drzewa.
19)Główna Atmosfera na zdjęciu jest pozytywna.
20) Wydaje mi się że ludzie na tym zdjęciu są przyaciółmi ponieważ......