Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:03:23+01:00
1.Nizkie zarobki
2.Brak prac.
3.Kryzys ekonomiczny.

Najwazniejsze jakby :)
2 5 2
2010-03-16T19:04:38+01:00
JEDNA Z PRZYCZYN TO POPRAWA BYTU MATERIALNEGO;)
1 3 1
2010-03-16T19:20:40+01:00
Emigranci:
- ustrój polityczny panujący na terenie ówczesnej Polski (za czasów komunistycznych)
- chęć podwyższenia zarobków,
- studiowanie na wyższych uczelniach zagranicznych
- potrzebność wykwalifikowanej kadry

imigranci :
- ucieczka przed uciskiem ze strony władz ( w szczególności w czasie, gdy Polska stała się demokratyczną)
- potrzeba taniej siły roboczej ( przyczyna raczej wywołana przez obywateli polskich)
- poszukiwanie swoich korzeni ( w wypadku Niemców)
2 5 2