PROSZE POMóżCIE..!!!!!!!!!!!

DAJE NAJJ..!!
TYLKO PROSZE Z OBLICZENIAMI..

Karolina na lekcję techniki musi narysować plan swojego mieszkania w skali 1:100
Mieszkanie składa się z trzech pokoi, kuchni, łazienki i przestronnego holu.

zadanie 1
Prostokątny pokój Karoliny o wymiarach 3m na 3,5 m . Jakie wymiary będzie miał pokój Karoliny na planie..?
A.3,5dm na 3m B.0,3m na 0,35 m C.3m na 3,5 m D 3cm na 3,5 cm

zadanie 2
Sypialnia rodzicźw ma kształt prostokąta o wymiarach 4,5m na 3m. jakie wymiary będzie ona miala na planie..?

zadanie 3
Kuchnia na planie ma wymiary 0,03 m na 0,4dm.
Jaką powierzchnię zajmuje kuchnia w mieszkaniu karoliny..?

zadanie 4
Karolina napełniła prostopadłoscienną wanne o wymiarach 2m na 90cm na 80cm do 3/4 wysokosci Ile litrow wody nalala karolina do wanny..?

3

Odpowiedzi

2010-03-16T19:07:10+01:00
1.D
2.4,5 cm na 3 cm
3--
4.1440 l
2010-03-16T19:08:32+01:00
Z.1
3m : 100= 300 cm: 100= 3 cm
3,5m :100= 350 cm : 100= 3,5 cm
Odp. D
z. 2
4,5 m:100=4,5 cm
3m:100=3cm
Odp. 4,5 cm na 3 cm

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:10:35+01:00
Zadanie 1

3m=300cm
3,5m=350cm
skala wynosi 1:100 wiec
300 cm : 100= 3cm
350 cm : 100= 3,5 cm
ODP. D

zadanie 2

4,5m=450cm
3m=300cm
skala wynosi 1:100 wiec
450 cm : 100= 4,5cm
300 cm : 100= 3cm

zadanie 3

0,03m=3cm
0,4dm=4cm
skala wynosi 1:100 wiec
3cm * 100= 300cm= 3m
4cm * 100= 400 cm= 4m

zadanie 4

2m=200cm
V=200*90*80=1440000 cm szesciennych=
1440000cm szesciennych/4=360000 cm szesciennych
360000 cm szesciennych*3=1080000 cm szesciennych