Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:06:03+01:00
A=6cm
b=8cm
i Teraz zevt obliczyc dolna podstawe musimy znac długość kawałka tej podstawy która jest jedną z przyprostokątnych trójkąta prostokątnego, który tworzy się po poprowadzeniu wysokości . i robimy z miar kątów:
x(jako ten kawale dlugosci)= b√3/2=8√3/2=4√3
czyli cała dolna podstawa czyli np c ma: 6+4√3
i wyznaczamy h trapezu czyli 1/2b=4cm
P=1/2(a+b)h=1/2(6+6+4√3)*4= 24+8√3
Ob+6+8+6+4√3/+4=24+4√3
2010-03-16T19:06:41+01:00
Ob = 6+6+4+4(pierwiastek z 3)+8 = 24+4(pierwiastek z 3)
P= [(6+4(pierwiatsek z 3))+6]*4 /2 = 24+8(pierwiastków z 3)