Odpowiedzi

2010-03-16T19:01:59+01:00
Gościnność - rzeczownik
i - spójnik
w - przyimek
pogańskiej - przymiotnik
Polsce - rzeczownik
była - czasownik
najświętszym - przymiotnik
prawem - rzeczownik
oraz - spójnik
obowiązkiem - rzeczownik
2 1 2
2010-03-16T19:04:49+01:00
GOŚCINNOŚĆ- RZECZOWNIK L.POJ. R.Ż
I SPÓJNIK
W PRZYIMEK
POGAŃSKIEJ
pOLSCE RZECZOWNIK L.POJ R.Ż
BYŁA CZASOWNIK L.POJ R. Ż tryb oznajmujacy
NAJŚWIĘTSZYM
PRAWEM RZECZOWNIK L.POJ R.N
ORAZ SPÓJNIK
OBOWIĄZKIEM RZECZOWNIK L.POJ R.M
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:08:30+01:00
Gościnność - rzeczownik , rodzaj zenski ,
i - spojnik
w - przyimek
pogańskiej - przymiotnik
Polsce - rzeczownik ,
była - czasownik , 3 os l . poj . r . zenski , cz. przeszly . tryb oznajmujacy ,
najświętszym - przymiotnik ,
prawem - rzeczownik w narzedniku , l . poj , r. nijaki
oraz - spojnik ,
obowiązkiem - rzeczownik w narzedniku . l . poj . r . meski

4 2 4