Odpowiedzi

2010-03-16T19:01:00+01:00
1 nie ma
2bo znajduję się w nim krew jeszcze
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:04:05+01:00
1. Ma to wpływ na poznawanie przez nas świata. Smak pozwala nam odróżnić poniekąd truciznę od rzeczy zdatnej do spożycia. Natomiast węch to też zmysł dzięki któremu możemy rozróżnić czy coś jest zdatne do spożycia np. mięso jak śmierdzi to oznacza, że jest zepsute.
2. Ponieważ jest jeszcze ukrwione przez naczynia wieńcowe i mięsień jest dalej pobudzany przez resztki napięcia w nerwach sercowych.