PAN TADEUSZ .

Jest mi to szybko potrzebne .
Tematem rozprawki , którą mam napisać jest :
'' Czy ważna Sędziego nauka o grzeczności jest nadal aktualna ? ''
Ja rozprawkę napiszę sobie sama , tylko nie wiem jakie argumenty mam użyć . Potrzebuję tak około 4 argumentów ..
Obojętnie , czy teza będzie że aktualna albo nie. . PROSZĘ O POMOC SZYBKO ;) Za pierwszą PRAWIDŁOWĄ odpowiedź daje NAJ. :)

2

Odpowiedzi

  • ehmm
  • Rozwiązujący
2010-03-16T19:07:58+01:00
1. jest bardzo ważna ponieważ gdy człowiek jest grzeczny i uprzejmy wobec innych łatwiej jest coś załatwić
2. grzeczny człowiek ma wielu przyjaciół a przecież przyjaciele są bardzo ważni
chyba narazie nic więcej nie wymyślę ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:08:26+01:00
1.Po pierwsze, nie jest łatwo nauczyć się wszystkich zasad grzeczności jeśli rodzice nam tego wcześniej nie wpoili.
2.Jest to nauka ponadczasowa; nigdy nie straci nic na swojej wartości.
3.Jeśli traktujemy innym z szacunkiem, oni traktują nas tak samo.
4.Łatwiej można osiągnąć zamierzony cel, jeśli jest się uprzejmym.

mam nadzieję, że troszkę pomogłam... pozdro:*
1 5 1