Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ak69
  • Początkujący
2010-03-16T19:05:06+01:00
Partie polityczne zakładane są po to by dążyć do władzy i ją utrzymywać. Wytyczając także kierunek rozwoju państwa w min. polityce zagranicznej,i społecznej.
4 3 4
2010-03-16T19:16:28+01:00
Partie polityczne dążą wszelkimi metodami do władzy...często mówią, że chcą "dla nas jak najlepiej" ale najczęściej oni wszystko robią dla pieniędzy
8 3 8