SzYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYbko.....!!!!!xDEee
Na Religie trzeba:

co to moze byc?? Na 1000000 % nie jest to KRATA CZY SIATKA OD KONFESJONALU!!!!!! Wiem tylko ze to luźno dynda!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:10:51+01:00
No oczywiście że kadzidło..
1 5 1
2010-03-16T19:23:23+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T20:00:09+01:00