Odpowiedzi

2010-03-16T19:07:47+01:00
Chrześcijanin powinien odnosić się do dóbr doczesnych przede wszystkim z szacunkiem i powinien je doceniać. Kiedy z nich korzysta nie powinien pożądać ich wszystkich naraz tylko umiarkowanie. Nie powinien kierować się pychą.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:12:08+01:00
Nie powinien ich stawiac na pierwszym miejscu i tylko i wylacznie sie o nie troszczyc
dobra materialne (doczesne) są wazne ale nie najwazniejsze
powinnismy sie troszczyc bardziej o dobra duchowe a nie materialne, bo te materialne kiedys przeminą a duchowe nie
3 3 3