Odpowiedzi

2009-10-26T15:42:14+01:00
2009-10-26T15:42:16+01:00
Antek zjadł 10
Agnieszka 6
Czekoladek było 25
czyli zostało 9
1 5 1
2009-10-26T16:07:41+01:00
100%-25
40%-x
x=10

15-100%
x-40%

x= 6
zostawili 9 czekoladek w pudełku :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T09:22:17+01:00
25*40%==10 tyle czekoladek zjadł Antek
25-10 zostało 15 czekoladek z tego agnieszka zjadła 40%
15*40%=6
Agnieszka zjadła 6 czyli od 15 odejmiemy ilość zjedzonych czekoladek przez Agnieszkę
15-6=9
Zostało 9 czekoladek
2 5 2
2009-10-30T20:58:22+01:00
25x40%=10
25-10=15
15x40%=6
15-6=9
1 5 1