Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:39:30+01:00
1t= 1000kg
248*19=4712 kg
4712kg=4,721 t
odp:tak
13 2 13
To jest źle zrobione. Nie wystarczy
Oblicz jeszcze raz. Pomyliłaś się.
2009-10-26T15:39:54+01:00
5t=5000kg

1-19kg
x-5000kg

x=5000kg×1÷19kg
x≈263

Odp. Aby pomieścić 5t jabłek nie wystaczy 248 skrzynek.
14 4 14
2009-10-26T15:40:29+01:00
1 skrzynka = 19kg jabłek
x skrzynek = 5000kg jabłek

5000=19x /podzielić:P 19
x≈263

Odpowiedź: Nie wystarczy
7 3 7
2009-10-26T15:49:32+01:00
19 x 248 = 4712

odp 248 skrzynek nie wystarczy na 5 ton jabułek
7 3 7