Zapisz w postaci potęgi liczbę:

a) 2(do potęgi 6)
_____________
2(do 0) + 0²

b) 5×5⁴×5(do 7)

c) 3(do 45) ÷3(do 11)
_________________
3(do 17) × 3(do 17)

d) (-2)(do 6) × (-2)(do 10)
____________________
(-2)³× (-2) × (-2)⁴

Podane w nawiasie (do...np.11) oznacza do potęgi...

2

Odpowiedzi

2009-10-26T15:46:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:54:16+01:00
A) 2(do potęgi 6) = 64
_____________
2(do 0) + 0² = 1

b) 5×5⁴×5(do 7)= 5(do 12)

c) 3(do 45) ÷3(do 11) = 3(do 34)
_________________
3(do 17) × 3(do 17) = 3(do 34)

d) (-2)(do 6) × (-2)(do 10) = -2 (do16)
____________________
(-2)³× (-2) × (-2)⁴ = -2 (do 8)