Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T19:08:06+01:00
Brać udział w różnych głosowaniach w kraju
2010-03-16T19:10:22+01:00
Mogą nie zaśmiecać srodowiska chronić polska przyrode
pomagać innym
być patryjotą
z szacunkiem uczyć sie historii swojego kraju
nie niszczyć zabytków
reagować na przejawy zła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:13:45+01:00
Młodzi ludzie mogą wykazywać się postawą obywatelską chodząc na uroczystości w swoim mieście tj: 3 maj, 11 listopad itp. , działalnością charytatywną (w Polsce co roku WOŚP), pracami na rzecz społeczeństwa (np: dzień ochrony ziemi,sprzątanie terenu), reagowanie na krzywdy innych ludzi (pomaganie), działanie z innymi ludźmi w celu polepszenia sprawy (np:marsze protestacyjne),głosowania wyborcze.