PROSZĘ O PRZETUMACZENIE TYCH ZDAŃ NA JĘZYK NIEMIECKI
DAM NAJ!!

1. Zajęła trzecie miejsce w plebiscycie magazynu POPCORN jako piosenkarka oraz trzecie miejsce za piosenkę "Tam gdzie nie ma dróg".

2.Otrzymała nagrodę stacji telewizyjnej Jetix w kategorii Ulubiona Piosenkarka.

3.Na rynku muzycznym zadebiutowała w 2006 roku wydanym w Czechach albumem Měls mě vůbec rád, który uzyskał status Platynowej Płyty.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:09:18+01:00
1.An dritter Stelle in der Umfrage, das Magazin POPCORN als Sänger, und den dritten Platz für das Lied "Wo es keine Straßen gibt."
2.Erhielt den Preis der TV-Sender Jetix in der Kategorie Favorite Singer.
3.Debüt auf dem Musikmarkt im Jahr 2006 in der Tschechischen Republik vůbec Album Mels mir gegeben rád, die bescheinigt worden ist Platin-Platten.

Mam nadzieję że pomoglam , nie jestem pewna cyz dobrze ale zdaje mi sie ze tak
2010-03-16T19:10:46+01:00
1. Zajęła trzecie miejsce w plebiscycie magazynu POPCORN jako piosenkarka oraz trzecie miejsce za piosenkę "Tam gdzie nie ma dróg".
1. An dritter Stelle in der Umfrage, das Magazin POPCORN als Sänger, und den dritten Platz für das Lied "Wo es keine Straßen gibt."


2. Otrzymała nagrodę stacji telewizyjnej Jetix w kategorii Ulubiona Piosenkarka.
2. Erhielt den Preis der TV-Sender Jetix in der Kategorie Favorite Singer.


3. Na rynku muzycznym zadebiutowała w 2006 roku wydanym w Czechach albumem Měls mě vůbec rád, który uzyskał status Platynowej Płyty.
3. Debüt auf dem Musikmarkt im Jahr 2006 angesichts der Album-Mels Böhmen vůbec mě rád, die bescheinigt worden ist Platin-Platten.