Odpowiedzi

2010-03-16T19:11:07+01:00
Ponieważ wydała swój naród pomagając wrogowi.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:13:10+01:00
Poniewaz zawiazano konfederację targowicka aby uniemozliwic wprowadzenie w zycie ustaleń uchwał sejmu wielkiego który uchwalil konstytucje 3 maja . konfederacja ta zostala zawiazana pod dyktando rosji i przystapil do niej nawet krol polski. Wszytkie zdobycze sejmu wielkiego zostały zaprzepaszczone.
2 3 2