Rok szkolny trwał od 1 wrzesnia 2005 do 23 czerwca 2006 .
a)zapisz te daty oznaczajac miesiace znakami rzymskimi
b)ile dni trwał ten rok szkolny ?
c)wktórym dniu wypadla jego połowa ? podaj własciwa date



JAK MOZNA TO PROSZE DZIAŁANIA

2

Odpowiedzi

2010-03-16T19:14:08+01:00
A) 1 IX 2005 ,- 23 IV 2006
b) 9 miesięcy i 23 dni
c)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:18:06+01:00
A) 1.I.2005 23. VI.2006
b)30+31+30+31+31+28+31+30+31+23=296
c)296:2=148 Było to dzień 148 czyli 26 stycznia 2006