ZAD. 1
Narysuj siatkę graniastosłupa prostego o podstawie trapezu prostokątnego o podstawach długości 4cm i 2cm oraz ramionach 1,5 cm i 2,5cm. Wysokość graniastosłupa wynosi 3cm.

ZAD.2
Oblicz objętość i pole powierzchni prostopadłościanu o wymiarach 1,5cm , 3cm, 6cm.

ZAD.3
Zamień na litry: 4ml, 3m do sześcianu , 0,7dm do sześcianu i 750 cm do sześcianu.

ZAD 4
Oblicz objętość graniastosłupa prostego, który w podstawie ma trójkąt prostokątny o przyprostokątnych 5cm i 6 cm, wysokość tego graniastosłupa wynosi 7cm.

ZAD 5
Krawędź podstawy graniastosłupa prawidłowego pięciokokątnego ma długość 2m, a krawędź boczna 5,5 m. Oblicz łączną długość wszystkich krawędźi tego graniastosłupa oraz pole powierzchni bocznej.

prosze rozwiąrzcie mi te 5 zadań na jutro prosze. oddam swoje wszystkie punkty plis. :* :********

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:04:22+01:00
Zadania w załączniku. PROSZĘ O NAJ ALE JESZCZE DZISIAJ. Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJE
2010-03-16T21:18:25+01:00
Odpowiedź w załączniku =)
1 5 1