Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:15:39+01:00
Poczekaj do jutra rana, bo ja dodałam to zadanie do wypracowań i teraz czekam na okceptację. W wyszukiwarce wpisz list oficjalny i ci powinno wyskoczyć ;)
2010-03-16T19:30:20+01:00
Witam! zgłaszam się do burmistrza miasta xxxxxxx z prośba o zamknięcie wysypiska śmieci w miejscowości xxxxxx. ja i moi przyjaciele myślimy że tak dalej być nie może. gdy idziemy do szkoły i sterta śmieci leży koło chodnika to nie jest miły widok i zapach. myślimy żę mógłby pan coś na to poradzić i zamknąć je. jest ono z dnia na dzień coraz większe. myśle że pan mógłby na to coś poradzić, bardzo proszę o pomoc.
xxxxx xxxxx