Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:15:55+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Caritas_(organizacja)
http://pl.wikipedia.org/wiki/WHO
2010-03-16T19:15:55+01:00
CARITAS
http://pl.wikipedia.org/wiki/Caritas_(organizacja)

WHO
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiatowa_Organizacja_Zdrowia
2010-03-16T19:17:20+01:00
1) Who - http://www.who.un.org.pl/

2) caritas - http://pl.wikipedia.org/wiki/Caritas_(organizacja)

proszonoo o linki, co nie jest zabronione.