Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:17:54+01:00
Jak często jadasz wyżej wymienione posiłki? albo Jak często jadasz te posiłki o ustalonych porach? ;-)
1 5 1
2010-03-16T19:18:03+01:00
O kturej godzinie zazwyczaj jesz posiłki
2 3 2
2010-03-16T19:19:51+01:00
What - co
time - czas,godzina
do - robić,zrobić...
you - ty
usually - zwykle,zazwyczaj
have - mieć
above - powyżej,powyższy,nad,ponad...
meals - nie wiem

napewno jest dobrze,sprawdzałam w słowniku onet ;-)
2 1 2