Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:23:06+01:00
X + 59 - ilość stron w tomie pierwszym
x + 180 - ilość stron w tomie drugim
x - ilość stron w tomie trzecim

x + 59 + x + 180 + x = 625
3x = 386
x = no i właśnie wychodzi mi liczba niewymierna, więc coś jest chyba nie tak z danymi ;(

2010-03-16T19:23:23+01:00


ilość stron 1 tomu x + 59
-||- 2 tomu x + 180
-||- 3 tomu x

3x + 239 = 625 (- 239)
3x = 386
x = 386:3
x = 128.6

Niewiem czy dobrze więc ...
2010-03-16T19:24:46+01:00
625 - (59 + 180) = 625 - 239 = 386 - trzeci tom
386 - 59 = 327 - drugi tom
386 - 180 = 206 - pierwszy tom

Odp.: Pierwszy tom ma 206 stron , drugi 327 , a trzeci 386

chyba mi coś źle wyszło ale wydaje mi się że tak będzie