Odpowiedzi

2009-10-26T15:50:03+01:00
16153767

17/59 >25/82
258 /631 < 151 / 398
2009-10-26T16:04:11+01:00
7654000*234500*0,000009=16153767
17/59 < 25/82
258/631 >151/398
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:05:47+01:00
7654000 x 234500 x 0,000009 = 15262767,000000

17|59 < 25|82
258|631 > 151|398
2009-10-26T16:07:10+01:00
7654000 * 234500* 0,000009 =
zera możemy skreślic i przesunąć przecinek o 5 wyjdzie 0,9
765*2345*0,9=1614532,5

17/59 > 25/82
258 /631 < 151 / 398
2009-10-26T16:35:15+01:00
7654000 RAZY 234500 RAZY 0,000009 =16153767
0,28813559322=17/59 < 25/82=0,30487804878
0,40998480190=258 /631 > 151/398=0,37939698492