Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:21:44+01:00
Na lekcji jest wesoło

Na lekcji jest wesoło,
wszyscy śmieję się wokoło.
Czasami pani nas upomni,
ale potem naszym rodzicom nic o tym nie wspomni.


Dużo się uczymy,
wiele także liczymy,
wszsytko rozumiemy,
pani dziękujęmy
1 5 1
2010-03-16T19:25:17+01:00
Na lekcji jest wesolo
na lekcji fajnie jest
uczymy sie dzis malo
bo lekcja luzna jest.

Za chwile sie skonczy
to nasze "balowanie"
bo znowu do nauki
pani nas zagarnie

Jutro znow przyjdziemy
i juz tak nie bedzie
wesolo i radosnie
jak dzis bylo wszedzie.


P.S. Na ogol to pisze wierszyki wspaniale...ale dzis brak weny:)
Mysle ze pomoglam xDEe
1 5 1
2010-03-16T19:25:27+01:00
Szkoła jest miejscem bardzo wesołym ,
chodzą do niej dzieci co lubią się uczyć .
Jeżeli lubisz chodzić do szkoły ,
zapisz ten wierszyk na jakiś arkusik.

Lekcje są miłe i przyjazne ,
Na dodatkowych możesz wykazać się .
A jeśli chcesz coś na poważnie ,
Na matematykę zapisz się .