Odpowiedzi

2010-03-16T19:33:29+01:00
Wymiary prostopadł to:
2x:3x:5x
V=2x*3x*5x = 810
czyli:
30x^3=810
x^3=27
x=3

zatem: 2x=2*3=6, 3x=3*3=9, 5x=5*3=15
wymiary prostopadłoscianu to: 6, 9, 15
P=2*6*9+2*6*15+2*9*15=558
koniec:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:10:43+01:00
A=2x
b=3x
c=5x

v=abc
810=2x×3x×5x
810=30x³
x³=810:30
x³=27
x=3

a=2×3=6
b=3×3=9
c=5×3=15

pole=2ab+2ac+2bc=2×6×9+2×6×15+2×9×15=108+180+270=558cm²

Mam nadzieje ze pomoglam
;)