Odpowiedzi

2009-10-26T16:01:22+01:00
Strzała-waleczny
żyletka-ostry-niemiły
chorągiewka-poddany
lekarstwo-pomocny
encyklopedia-mądry
sól-słony-denerwujący
cukier-słodki-miły
34 2 34
dzięki
słabe mało lajków
strzała - ostra -wymagający
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:29:22+01:00
Strzała- szybka-błyskotliwy
żyletka-ostra-złośliwy
chorągiewka-?- zmienny uczuciowo
lekarstwo-wspomagające- pomocny w potrzebie
encyklopedia-obszerna w wiedzę- wszechwiedzący
sól-słona-uszczypliwy
cukier-słodki-infantylny
66 4 66
też dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dzięki:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dzieki
dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thank you!!!!