Ułóż dyktando z slow (wybrać tylko 10 slow):
bezkrytycznie,hegemonii,przewodniczącym,samorządu,krok w krok,podąża,horda,puszy się,obdarza hardych,karze,każąc,towarzystwa,zachowuje,hardrockowego,cnót,
bałwochwalczy,pochlebców,ósmej,nie ulegam, nie wysyłam,
żadnemu,widzimisię,karygodny,maminsynkiem,tchórzem,honor,
piętnastu,spośród,przemiła,osóbkę,przeciwwagę.

bardzo proszę :DD to ma być krótkie,z 10 zdań:DD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:03:58+01:00
Zawsze chciałem zostać przewodniczącym klasy lub innym członkiem samorządu klasowego. Podobało mi się to, że tak wiele uczniów obdarza taką osobę zaufaniem.
W piątek, na pierwszej lekcji, tj. o godzinie ósmej, miały odbyć się wybory. Zgłosiłem się świadomie, to nie było żadne widzimisię. Moją konkurentką była Asia – przemiła dziewczyna. Na początku denerwowałem się, bo nie wiedziałem, czy wygram. Nie pokazywałem tego po sobie, bo nie chciałem pokazać innym, że jestem jakimś maminsynkiem bądź tchórzem. Pod koniec lekcji pani ogłosiła – zostałem wybrany spośród piętnastu uczniów! Byłem taki szczęśliwy!
2009-10-26T16:04:14+01:00
Kazimierz został wybrany przewodniczącym samorządu szkolnego.
Podąża on w ślady swojego brata.
Nasza klasa obdarza go wielkim zaufaniem.
Samorząd powinien składać się z hardych i zaufanych osób.
Jest to osoba nadająca się do załatwiania trudnych spraw jak i do towarzystwa.
Zachowuje się nienagannie.
Nie jest maminsynkiem, ani tchórzem.
Kazimierza wybrano spośród pietnastu kandydatów.