Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:33:17+01:00
Cześć (Zenek)

Wiesz mi też kiedys zmarła babcia przez kilka dni bylem przygnębiony pomogła mi rozmowa z moją mamą.
porozmawiaj z nią a na pewno będzie ci lepiej.
2009-10-26T18:38:36+01:00
Witaj ...!

Bardzo mi przykro z powodu śmierci twojej babci! Wiem jak się czujesz, ponieważ mi też zmarła babcia. Wrazie gdybym mógł ci pomóc to śmiało wpadnij!
Pozdrawiam ...!
2009-10-26T19:16:57+01:00
Drogi Tomku
Bardzo mi przykro z powodu śmierci twojej babci, Nie smuć się już dłużej wiedz że Pan Bóg cię kocha ufaj mu a będzie dobrze.
Pozdrawiam
James