Błagam pomocy mam to na jutro i to na ocene .....

Oblicz ile będzie wszystko kosztowało dla 10 osobowej grupy..

śniadanie - 3.50
obiadokolacja - 7.50
nocleg dla JEDNEJ OSOBY
5% znizki na wszystko (łącznie ) dla 10 osobowej grupy..
chodzi oto ze tzeba to najpierw obliczyc dla jedzej osoby puzniej odląć 5% i pomnozyc razy 10 .....

2

Odpowiedzi

2010-03-16T19:28:38+01:00
3,50+7,50=11,00
5%*11=0,55
11,00-0,55=10,45
10,45*10=104,50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:28:53+01:00
(3,50+7,50)*10=11*10=110
110*0.05=5,5
110-5,5=104,5
Odp.Wszystko będzie kosztowało 104,50 zł