Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:37:07+01:00
Breakfast:
petals/flakes with milk (płatki z mlekiem) and orange - juice (sok pomarańczowy)
dinner:
pork chop with potatoes (kotlet schabowy z ziemniakami) and salad (surówka)
dinner: (tu jako kolacja, bo nie wiem czy jest inaczej po angielsku)
eggs, bread with butter (jajka, chleb z masłem) and tea (herbata)
2 2 2
2010-03-16T20:00:08+01:00
Breakfast:

Milk, sandwich with tuna and tomato (mleko, kanapka z tuńczykiem i pomidorem)

Second Breakfast

yogurt and apple (jogurt i jablko)

Lunch:

Tomato salad, potatoes, chicken (salatka z pomidorów, ziemniaki, kurczak)

dinner:

sausages, ketchup, tomatoes. (parówki, keczup, pomidory)
2 1 2