Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:34:07+01:00
Kwadraty 0-25
0²=0
1²=1
2²=4
3²=9
4²=16
5²=25
6²=36
7²=49
8²=64
9²=81
10²=100
11²=121
12²=144
13²=169
14²=196
15²=225
16²=256
17²=289
18²=324
19²=361
20²=400
21²=441
22²=484
23²=529
24²=576
25²=625
_______________________
Sześciany 0-10
0³=0
1³=1
2³=8
3³=27
4³=64
5³=125
6³=216
7³=343
8³=512
9³=729
10³=1000
dz
2010-03-16T19:34:27+01:00
O²=0
1²=1
2²=4
3²=9
4²=16
5²=25
6²=36
7²=49
8²=64
9²=81
10²=100
11²=121
12²=144
13²=169
14²=196
15²=225
16²=256
17²=289
18²=324
19²=361
20²=400
21²=441
22²=484
23²=529
24²=576
25²=625
0³=0
1³=1
2³=8
3³=27
4³=64
5³=125
6³=216
7³=343
8³=512
9³=729
10³=1000
2010-03-16T19:36:00+01:00
Kwadraty
0 0
1 1
2 4
3 9
4 16
5 25
6 36
7 49
8 64
9 81
10 100
11 121
12 144
13 169
14 196
15 225
16 256
17 289
18 324
19 361
20 400
21 441
22 484
23 529
24 576
25 625
sześciany :
0 0
1 1
2 8
3 27
4 64
5 125
6 216
7 216
8 334
9 512
10 729