Odpowiedzi

2010-03-16T19:36:43+01:00
Przez modliwe uczestniczenie we mszy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:37:01+01:00
Od chrztu jestesmy dziecmi bozymi. Wspolprace ta mozemy wykorzystywac poprzez gloszenie slowa bozego, nieodwracanie sie od boga, branie udzialu w roznych organizacjach , np. katolickie stowarzyszenie młodzieży. Reagowaniu na czyjas krzywde. Zyc tak, abysmy nie mogli sobie niczego zarzucic.
Zyc zgodnie takze z przykazaniami milosc, dekologiem. Poprzez bezinteresowna pomoc. I nalezy pamietac wazny cytat z Biblii: "Jeżeli uczyniliście cos zlego tym najmniejszym, mnieście uczynili"

Poprawnośc tego cytatu sprawdz w necie...;)