Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:33:50+01:00
-ściągamy chodniki,dywany
-zamiatamy zawsze w jednym kierunku
-wymiatamy spod szafek,foteli
-zamiatamy do jednego miejsca
-małą miotełką i szufelką namiatamy wszystkie śmieci
-wynosimy śmieci do kosza
-możemy podłogę jeszcze zetrzec na lekko- mokro
-rozkładamy chodniki ,dywany
4 3 4
2010-03-16T19:34:08+01:00
INSTRUKCJA ZAMIATANIA PODŁOGI:
- CHWYCIĆ TRZONEK MIOTŁY
- SKIEROWAĆ WŁOSIE ZMIOTKI W KIERUNKU SPRZĄTANEJ POWIERZCHNI
- WYKONYWAĆ POSUWISTE RUCHY SKIEROWANE W JEDNYM KIERUNKU
- PRODUKTY ZAMIATANIA (ŚMIECI) SKIEROWAĆ W JEDEN PUNKT
- UŻYĆ SZUFELKI W CELU ZEBRANIA ŚMIECI
2 5 2