Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:31:47+01:00
X- cena kapelusza
y- cena piorka

x+y= 110
x-100=y

x+y=110
x-y=100

2x = 210 / :2
x=105

x+y= 110
105+y=110
y= 110-105
y= 5

Odp kapelusz kosztuje 105 zł a piorko 5 zł
licze na naj
7 4 7
2010-03-16T19:33:35+01:00
Kapelusz z piórkiem 110 zł
Kapelusz x=y+100
Piórko y

x=y+100
x+y=110
y+100+y=110
2y=110-100
2y=10
y=10/2
y=5zł
x=x+100=5+100=105zł

Kapelusz x=y+100=5+100=105 zł
Piórko y=5 zł
Spr.
x+y=105+5=110 zł
Odp.
Kapelusz kosztował 105 zł, a piórko 5 zł
pozdrawiam:)
5 2 5
2010-03-16T19:51:51+01:00
Kapelusz + piórko =110zł.
x+x+100=110
2x+100=110
2x=10
x=5 cena piórka
110-105=105 cena kapelusza

odp. Kapelusz kosztuje 105 zł. a piórko 5 zł.
3 2 3