Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:35:24+01:00
Praca możę być szansą na zdobywanie nowych doświadczeń i poznawaniu nowych rzeczy, np. jak naprawia sie samochód czyli praca mechanika. Można jako podróżńik poznać nowy, niezany ludzkości język bądź jako kierowca aurokaru, autobusu lub samochodu transportowego poznawać nowe okolice na całym świecie. Jako pilot poznajemy uczucie ''latania w chmurach''.
2010-03-16T19:36:33+01:00
Praca może być szansą na rozpoczęcie lepszego życia. Gdy osoba bezrobotna nie stara się o prace i żyje z zasiłku, nie może liczyć na życie w pałacu, na jedwabnych poduszkach. Natomiast gdy taka osoba pozbiera się w sobie, ruszy do przodu, jest wstanie spełnić swoje marzenia. Jedynie pracą można dojść do czegoś w życiu i spełnić swoje marzenia. Przykładem jest przysłowie "Bez pracy nie ma kołaczy"
1 5 1
2010-03-16T19:38:03+01:00
Praca może być szansą na przyszłość . Dzięki pracy stajemy się bardziej odpowiedzialni i poprawiamy swoje umiejętności , co doprowadza do większych zarobków. Oczywiście żeby mieć prace musimy się dobrze uczyć . Nauka jest podstawą do twojej przyszłości , jeżeli będziesz się dobrze uczył to i twoja praca będzie lepsza .

Może Ci się spodoba :)