Odpowiedzi

2010-03-16T19:34:43+01:00
A)4(3x+2)>32
12x+8>32
12x> 32-8
12x> 24 / :12
x>2

b)5x-4<4x-5
5x-4x<-5+4
x<-1

c)12x+4>4x-(2x+96)
12x+4> 4x-2x-96
12x-4x+2x>-96-4
10x>-100 / :10
x> -10

licze na najlepsze
1 5 1
2010-03-16T19:38:39+01:00
A) 12x+8>32
12x>32-8
12x>24
x>24:12
x>2
b)5x-4<4x-5
5x-4x<-5+4
1x<-1
x<-1:1
x<0
12x+4>4x-(2x+96)
12x+4> 4x-2x-96
12x-4x+2x>-96-4
10x>-100
x>-100:10
x>-10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T19:45:28+01:00
B)5x-4<4x-5
5x-4x<-5+4
x<-1

c)12x+4>4x-(2x+96)
12x+4> 4x-2x-96
12x-4x+2x>-96-4
10x>-100 / :10
x> -10

a)4(3x+2)>32
12x+8>32
12x> 32-8
12x> 24 / :12
x>2

Sorki za kolejność licze na naj :D