Odpowiedzi

2010-03-16T19:36:00+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam pana (osoba) na przedstawienie Sabat czarownic które odbędzie się w dniu (jaki dzień) o godzinie (godzina) w (nazwa miejsca) w (nazwa miasta)
(podpis)
2010-03-16T19:36:26+01:00
Serdecznie zapraszam(kogo) na Sabat Czarownic ,który odbędzie się (kiedy). W (miejsce), (nazwa ulicy),
(podpis)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:37:07+01:00
Zaproszenie!
Mam zaszczyt zaprosic ........ (kogo sobie wymiślisz) na Sabat czarownic.
Impreza odbdzie sie o godz. 16.00 w dniu 13.03.13r.w strasznym lesie. Na imprezie przewidziany poczestunek... mozesz pozmieniac godzine i miejsce bo rezsta zdaje mi sie ze jest dobra...xD


Serdecznie zapraszamy !
4 4 4