Odpowiedzi

2010-03-16T19:35:42+01:00
Meduza- forma wolno unosząca się w wodzie, żyje w wodach słonych
Polip- forma nie unosząca się w wodzie, żyje w wodach słodkich
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:12:15+01:00
POLIP:
Ma cienką warstwę mezoglei, jest cylindryczny lub workowaty, ma otwór gębowy skierowany ku górze, jest pokoleniem bezpłciowym, jest osiadły.
MEDUZA:
Ma grubą warstwę mezoglei, jest dzwonowata, parasolowata lub krążkowata, ma otwór gębowy skierowany ku dołowi, jest pokoleniem płciowym, jest biernie unoszona przez wodę.
14 3 14