Odpowiedzi

2010-03-16T19:45:54+01:00
P łąki = 41m x 38m =1558m2=15,58 a

dwie piąte = o,4 0,4 x 15,58=6,232 a
trzy piąte = o,6 0,6 x 15,58=9,348 a

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:53:21+01:00
41m x 38m = 1558m2 = 15.58a (arów) (Cały wymiar łąki)
1558m2 : 5 = 311,6m2 x 2 = 623,2m2 = 6,232a (Dwie piąte tej łąki)
1558m2 : 5 = 311,6m2 x 3 = 934,8m2 = 9,348a (Trzy piąte tej łąki)

SPRAWDZENIE:
623,2m2 + 934,8m2 = 1558m2