Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:35:36+01:00
K*4-7

też to miałam więc na pewno jest dobrze
:)
97 4 97
2010-03-16T19:37:18+01:00
Dla konia potrzebne są 4 podkowy wiec wiesz, że dzieląc 7/4=1,75
1,75 to oznacza, że zrobił podkowy dla 1 konia i musi zrobic jeszcze jadną,by był gotowy drufi komplet.

k-liczba koni
x-liczba podków

k-1,75k=x
41 2 41
2010-03-16T19:37:26+01:00
Liczba podków x-7
Liczba koni k
Koń ma 4 nogi
4k=x-7
pozdrawiam:)
107 3 107