Odpowiedzi

2010-03-16T19:37:20+01:00
Chodzenie do kościoła słuchanie kazania,modlitwa,


Myślę że tyle
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:43:22+01:00
Gdy uczymy się o Panu Bogu tak naprawdę co raz więcej o nim wiemy . Sama chęć nauki chrześcijaństwa i to że uczymy się oraz poznajemy go na nowo pozwala nam na coraz większą wiedzę o nim.Gdy uczymy się o nim to równiez staramy się go zrozumiec , ale zarówno gdy jesteśmy w kościele chodzimy do kościoła to słuchając o samym Panu Bogu bardziej go rozumiemy.