Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:05:12+01:00
UWAGA!
W dniu 23.09.2006 od będzie się edukacyjna wycieczka do Częstochowy. Wyjazd będzie o godz. 8:00 z pod szkoły! Wszystkich za interesowanych proszę o przybycie na spotkanie które odbędzie się 10.09.2006 o godzinie 12 : 25 ( na pierwszej przerwie obiadowej) w gabinecie pani pedagog.
Dyrektor szkoły
2009-10-26T16:06:17+01:00
Ogłoszenie
Dnia 10 listopada 2009 roku* w Mińsku Mazowieckim** odbędzie się wyjazd do Częstochowy. Koszt wycieczki wynosi
300 złotych *** i potrwa 4 dni ****.
Zbiórka odbędzie się dnia Dnia 10 listopada 2009 roku***** o godzinie 7:00 ***** na dworcu PKS w Mińsku Mazowieckim*******.

Dyrekcja Szkoły.
* - datę należy wymyślić
** - miejsce też.
*** - koszt i inne dane oznaczone gwiazdkami też trzeba przystosować lub wymyślić swoje.