Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:41:04+01:00
Że ludzie mogą brać chrzest
6 2 6
2010-03-16T19:43:11+01:00
Podczas chrztu świętego każdy z nas zawiera przymierze z Bogiem. Polega ono na tym, że Bóg wymazuje grzech pierworodny, obdarza nas łaską uświęcającą i czyni swoimi dziećmi. My w zamian powinniśmy żyć według Jego przykazań, by otrzymać życie wieczne - nagrodę przyobiecaną nam przez Niego.
12 4 12
2010-03-16T19:48:38+01:00
Polega na zjednoczeniu się z bogiem. Przy przyjęciu chrztu stępuje na nas duch święty. Dzięki temu jesteś chrześcijaninem.
9 2 9